söndag 1 mars 2009

Tidiga funderingar...

Banken idag sägs ju vara Aston Villa, svårt gå emot där, lutar åt att det trots allt småtrevliga hemmaoddset kan vara grund i en eller ett par dubblar.

Jag har vissa funderingar kring Birmingham(trots bortaplan bra chans), Cagliari, Manchester United samt Atletico Madrid ikväll, jag tror skrällchansen mot ett något "skakat" Barca finns där. Missförstå mig rätt, "Patetico" är med rätta underdogs men oddsen är lite väl tilltagna på hemmaplan kan jag tycka.

Ja, ni ser, ideér saknas inte men jag får se hur jag lägger upp det, plockar jag någon eller ett par av dem lär det garanterat vara fel match/er...

Taskigt spelsjälvförtroende är verkligen en spelares största mardröm, nu ställer det extra krav på att man försöker hitta intressanta ingångsvinklar till spelen, värderar för allt vad tygen håller och att man följer sin spelstrategi, något som jag nog, om jag ska vara självkritisk tappat lite det sista...

Inga kommentarer: