tisdag 17 mars 2009

Leksand till låg insats.

AIK - Leksand 2:a
Odds: 2,70(Betsafe) Insats: 2/10 units
Snacka om ödesmatch redan i tredje omgången, det laget som förlorar denna match ska rimligtvis räknas bort från Elitseriestriden och jag anar Leksand vinst.

Man är helt enkelt ett bättre lag och AIK har verkligen kommit snett på det hela, Black Army uppmanar domaren Morgan Johansson att begå självmord efter tveksamma domslut senast - det visar ungefär att allt är som det ofta är inom AIK, det skjuts hejvilt och som vanligt saknas all form av självkritik eller distans till det hela. Jag hoppas AIK och publiken fortsätter att fokusera på domarens insats sist - under tiden dansar dalkarlarna mot tre viktiga poäng?


Låg insats då Leksand varit en stor skuffelse hittils, matchen går för övrigt på tv4plus.

Matchen känns överlag öppen men 2,70 på Leksand tycker jag "måste" testas.

5 kommentarer:

Hockeybet sa...

Nja, jag sätter en slant på AIK faktiskt. Gnaget har en bättre defensiv just nu och en bättre målvakt. Men det kommer att bli tight värre. Gnagetpubliken hjälper det egna laget oavsett vad man tycker om dem. Det skiter laget i. Dom känner bara stödet. LIF har det värre anser jag, det har KRAVET från alla knätofsar i Sverige.

Slutar väl kryss nu va?

Anonym sa...

man tackar att du har spelat på leksand idag.....får då sitter ju mitt tips....jag har spelat på aik idag o eftersom du oftast har fel så känns det kanon att ha spelat emot dig idag.

Anonym sa...

ff

Anonym sa...

vågar du inte lägga ut mitt inlägg?
det är ju bättre att du säger till folk att spela emot dig ..... du har ju inte gått plus en enda gång med dina spelfonder är det inte dax o ge dig nu....

Anonym sa...

he he spelade också aik. aftonbladet skrev ju att 2.05 på dem var en gåva och leksand chockat och skadedrabbat. spelade æven banken sødertælje mot lakers. markligt att du inte hittade den mattias.......ss