fredag 6 mars 2009

Guldet det ska hem?

Alingsås satt verkligen som ett smäck, skönt kunna få till ett stabilt spel för en gång skull, det är vi verkligen inte bortskämda med den sista tiden - eller hur?

Har funderat lite under kvällen och kommit fram till att jag kör på, dock kommer jag försöka strama upp det igen, ni som följer min resa vet att jag redovisar bra siffror när jag väl lyckas tänka igenom spelen, samt lyckas sortera bort matcher, sista tiden har det varit alldeles för spretigt, inget snack om det.


Nygamla Ullevi
Från det ena till det andra, gjorde ett studiebesök på Nya "Gamla" Ullevi idag, en sak är säker - det kommer att bli ett mäktigt tryck därinne i grytan, bäva månne motståndarlag/fans.

Visst är jag partisk, men lyftet som hela klubben, laget och vi fans kommer få är verkligen monumental och kryddar man anrättningen med vår breda, talangfulla trupp med de utmärkta ledarna Olausson, Olsson och Rehn ja då framstår vi verkligen som guldkanditat nummer ett.

Favorit i repris?





Vi hörs imorgon med färska rykande idéer!


Inga kommentarer: