söndag 8 mars 2009

Nära skjuter ingen... Forlan!

Nej, gårdagen bjöd på ytterligare förlust men det var otroligt nära nu åtminstone(klen tröst).
Sanslöst oflyt när Atletico misslyckades med att få in 2-1 målet, det hade ju verkligen inneburit dubbel jackpott för en annan men nej då, oskickligheten(för det mesta) samt i detta fallet oturen fortsätter att grina mig i ansiktet.

Det är frustrerande men det finns inget annat att göra än att gå vidare, jag måste ju reka det som jag tror på och hoppas det vänder snart.
Får se vad det kan bli idag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hola,

Har slutat att följa dina speltips då det verkar som du mest försöker hitta chansspel nuförtiden. Osså dessa handicap spel och över/underspel, snacka om lotto. varför kan du inte bara försöka hitta spelvärde i 1X2 matcher. Som igår, Inter stod i 2.65 på laddies. Zlatan med från start och Inter har väldigt lätt för Genoa. Straffspark. Cardiff jätteform, urstarka hemma, 1.95 på laddies. Man U mot ett slitet Fulham som satsar på att klara kontrakt. Man U vinner 9ggr av 10. 1.95 på laddies. Watford som slåss för att fixa nytt kontrakt borta mot Charlton som är dyng sist och har hela A-laget skadat/sjuk, 2.65 på Laddies, man tackar. Singelmatcher med kombo på dubblar. Cash till pappa. Visst lätt att vara besserwisser när matchen är slut men reken satt på alla.Som du tippar nu förstår jag att det går dåligt. Skippa dessa handicap spel och chansspel och kör old school. Du vinner i längden då det är mindre variabler som styr.
Sen bör man hålla sig till fotboll och hockey (och Innebandy för mej, snittar 3 av 4 då man har en del inside). Lättare att få info för reken på dessa. Men du ska ha cred för att du inte gett upp och att du med denna form ändå matchar Fröken Ulrik i AB som är så kass så man undrar vem han får lön ifrån, AB eller spelbolagen?
Långt inlägg men var lite synpunkter för att få din form att vända. Lycka till framöver med tipsen.

Anonym sa...

Lider fan med dig, alla andra spelbloggar rekade Real och jag följde de tipsen! :(((

Aletico borde verkligen ha vunnit, satan vad chanser de hade!

Mathias sa...

Peter:
För och främst grattis till dina spel, snyggt.
Nej, alltså, jag är ju själv den förste att erkänna att jag fallit ur gängorna helt, det råder inget tvivel om det och du har nog en poäng i att det är hög tid att återgå till singelspel och mer klassiskt 1X2. Alla specialspel har ju tillkommit av en anledning - spelbolagen lär tjäna multum på dem. Tack för det "lilla" berömmet i alla fall, jag sätter stor heder i att spela ärligt och jag tänker inte ge upp, oavsett resultat. Så är det. MEN - nu till dagens...