lördag 21 mars 2009

Mycket snack och lite hockey...


(Pinocchio har ingenting med blogginlägget att göra...)

Härlig fart på kommentatorsfunktionen!
Det mesta kretsar kring mina fortsatt tveksamma spel, vilket jag i sig inte är varken stött eller förvånad över.
Mer beklämmande är ju drevet som går och sparkar på dem som redan har det tufft, själv är jag både hård och härdad och tar anonyma kommentarer med ett leende på läpparna, men jag vet att det finns många andra som tar illa upp - på riktigt. Det kan vara värt att tänka på...

Men, stort grattis till er därute, jag förstår att ni måste vara riktiga vinnare, ni har ju massvis med fina drag som ni, jag citerar: "Dunkar hårt på". Antar att en del av er därute redan nu lever på betting eller absolut är i startgroparna för att få ert levebröd? I annat fall, om ni inte riktigt vågat ta steget tycker jag absolut ni ska göra det, era spel genererar ju redan nu SÅ stora summor och det vore ju galenskap att inte satsa större summor!

Just det, en liten detalj bara, vad sägs om att leverera era kanondrag innan spelstopp?
Testa en gång bara, jag lovar publicera era spel och så kan vi gemensamt följa upp dem. Och vet ni vad - jag kommer inte såga er, ty betting är ingen enkel sak, det tror jag de flesta seriösa spelare har insett för länge sedan. Bjud mig och övriga läsare på ETT (1) bra spel i alla fall, gärna med någon slags värdering av insatsen med. Jag utmanar varenda en av er därute, så kom igen nu! Visa mig var skåpet ska stå - eller än bättre, starta en egen blogg och dela med er av era grymma drag...

Nåväl, nu ska jag jaga några spel för dagen, så får vi se vad jag kan trolla fram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena Mattias, Det finns som jag ser det bara en anldning till att så många spyr galla över dina spel, och det beror på att dom inte kan/vågar tro på sig själva. Det är ju alltid mycket lättare att skylla på någon annan och inte behöva rannsaka sig själv. Om jag som läsare väljer att rygga dina spel, utan att själv göra en bedömning av matcherna i fråga så är det inte ditt fel att matcherna inte sitter. De som lämnar kommentarer i efterhand om hur jävla usla rekar som görs, är förmodligen totalt talanglösa och är beroende av att någon annan gör jobbet....... Mitt säkra spel i dag
Toronto Blue Jays - Houston Astros (baseball ) 1 1,80 Bet365.