måndag 9 mars 2009

Svårt idag!

Spontant känns det svårtippat ikväll, jag har ju ett levande spel att de fyra "stora" ska ta hem kvartsfinalserien men samtidigt är det ju återigen dags för de lägre placerade lagen att spela hemma ikväll, jag anar förlägning på sina håll och troligtvis avstår jag ishockeyn,jag är ju ändå med iom med långtidspel.

Övrigt då?
Playoffmatchen har lite liknande läge, tät match sist och nu ska förlorande Växjö testa på hemmaplan, njae, jag lockas inte!

Sävehof har ju med all tydlig säkerhet visat att laget inte äger någon toppform och jag vågar inte testa laget mot årets kanske mest positiva överaskning GUIF. Möjligtvis kan ett målspel vara aktuellt, men det får jag forska vidare i...
Drott-Trelleborg känns inte heller spontant som något att hänga i granen.

Kvar finns då innebandy på kvällens meny och det är inte riktigt min kopp av té.

Men, man ska aldrig säga aldrig, jag återkommer med ev. spel ikväll.

Inga kommentarer: