lördag 14 mars 2009

Äntligen!

Skönt kunna summera dagen med ett plus redan, det var inte igår.

Trippeln satt fint och Skellefteå stred tappert, tillsammans kommer det att ge ett plus för mig idag. Har ju dessutom en unit levande på Bilbao ikväll, vem vet, baskerna kanske kan ge mig ytterligare units?

Newcastle kryssade mot Hull, lite synd men det var ett kul chanspel i alla fall.

Värre var det med med Nottinghamspel, det är givetvis läge att ta handen från laget nu igen, jag försöker undvika spel med hjärtat och på sitstone HAR det funnits lägen att testa laget, men dagens insats (förlust 5-0) är givetvis en rejäl varningsklocka och nu lutar det åt League One igen - total öken!

Som sagt, skönt kunna räkna hem ett plus redan, nu avaktar jag Bilbao och ser om det kan bli än skönare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt lirat matte idag! grattis! :)

Fick in mina med! Dubbel med Leeds och Juventus samt en fyrling med everton, Arsenal, Wolverhampton och Bordeaux!

Tipshörnan sa...

Som du säger.....

Dags att sluta tippa med hjärtat ;)

Nottingham är inte bättre än vad tabellen visar

Anonym sa...

Erik, tråkigt att du inte lät dina läsare ta del av de tipsen.